Ændring af/opret åbningstider

Ændring af/opret åbningstider

Hvordan ændre jeg mine åbningstider, på PBX CLOUD?

 

Åbningstiderne på PBXCLOUD styres af én eller flere tidsstyringer, som alle findes i systemets indstillings menu. Når du er logget ind på PBX portalen finder du åbningstiderne i menu punktet "Tidsstyring" i menuen.

 

Har du ikke allerede oprettet en tidsstyring, kan du hurtig oprette en, ved at  klikke på "Ny Tidsstyring".

 

Der kan vælges forskellige typer af tidsstyringer, de mest brugte er:

- Ugeplan - sæt åbningstider for tidsrum for hver ugedag.
- Kalender - sæt åbningstider for enkelte datoer. (kan bruges til f.eks. ferie eller helligdags-lukket.)

 

Indsat et navn for dine åbningstider, og vælg typen. tidszone vælges hvis det afviger fra jeres normale tidszone.

 

 

For ugeplan indsættes åbningstiderne hvor hver ugedag. Indsæt herefter en destination for hvor opkaldet skal sendes til indenfor samt udenfor disse tider.